İyikiler hep dilimde …

Plutarkhos (Yunan tarihçi, biyografi ve deneme yazarı) demiş ki ; kader, onu izleyene yol gösterir, ona karşı koyanı süründürür..

Başıma gelenlere kucak açmayı öğrendiğimde daha manalı geldi bu cümle..Zorlamakla bir sonuca varılmadığını, ısrarın faydasız olduğunu anlamam çok ta kolay olmadı ..Zamanında çok uyaran olmuştur belki beni bu konu da ama illaki yaşamak lazımmış şu yaşıma gelince anladım..

Elimdekilerin,sahip olduklarımın kıymetini bilmişimdir .Sevinmişimdir varlıklarına.Çok ta büyük şeyler değil de bunlar, onlarca dergimin olması, en sevdiğim kekin tarifini aklımda tutuyor olmam bile mutlu etmiştir beni..

Bu kadar minik şeyler beni mutlu ediyorken ufacık şeylerin bana hayatı zehretmesine müsade etmiyorum artık.Elimden geleni fazlasıyla yapıyorum hala güzellikler adına, bana yine güzelliklerle dönerse ne mutlu , dönmemişse de yürekten yaptığım hiçbirşey için pişmanlık duymuyorum.İsteyipte kavuşamadığım,uğraşıp başaramadığım neler neler oldu .Benim için hayırlısı buymuş diyebilmek en mükemmel terapi.

Şu şöyle olsaydı bu böyle olsaydı demek ne kadar anlamsız olsada..Ve hatta zaman zaman içimi sızlatsada babamla yaşayamadıklarımız.Yaşayabildiklerimize şükrettikçe daha huzurluyum .. Tabi yağmur olup taştığım günler yok değil.İnsanım sonuçta.

Keşkeler manasız artık ,iyi kiler hep dilimde ….

İyikiler hep dilimde …” için bir yorum

  1. O yağmurlar olmasaydı yeşeremezdik, ürün veremezdik. Hatta yaşam son bulurdu kuruyup kaldığımız için.
    İyi ki yazmışsınız bu yazıyı Zeyno. Akşam akşam yüreğimdeki bir sızıya ilaç oldu.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

